we like to party

dålig bloggning, ursäka för det!
Men jag var ju sjuk nästan hela veckan och då orkade jag inte en starta en dator, och sen har det varit enormt mycket i skolan på senaste tiden. Nästa vecka blir ännu värre! usch, just n vill jag ha loooov!
Jaja helgen har iaf varit super, torsdags var det party för hela slanten och igår var det lite bakis grill chill med korv godis och underbart sällskap! Älskvärt helt enkelt! Kanske bli repris av dett ikväll, annars kanske en tripp till berga ;)
jaja får se hur det blir, har varit på min systers dansshow som var G R Y M! jävlar vad najs dety va!
Ville också stå på scen och dansa :( jaja min syster är iaf underbart grym! stolt jag blir (a)
Nej dags att röja upp i rummet och byta om! puss!



/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Denise [ N a z t y s B u n n y ]

Åh tack så jättemycket! Det är så himla kul att få höra sånt, nu kommer jag ha ett leende på läpparna hela kvällen :)

Massa kramar!

2009-05-02 @ 19:01:34
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Madeleine

haha men bexh, va ska du göra i berga?`;)

<3333

2009-05-02 @ 19:10:27
URL: http://maadeleinejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE