underbara söndag

Hej sötisar :)

dålig bloggning på sista tiden men har inte haft inspiration till att blogga måste jag säga.
Men jag ska bättre mig under veckan jag lovar :)
Helgen har ju varit helt underbar, en till anledning till att jag inte bloggat, har levt livet ute i solen med underbara vänner helt enkelt. Det har ju varit galet varmt och skänt och igår var jag först hemma hos en kompis och käka middag sen tagga vi hem till mig och kollade på Death Race som förresten är en av dom grymmaste filmerna jag sett!
 Idag har jag varit i Täby med mina snygga vänner Lisa, Amanda och Britta plus Alex och Marcus. Köpte iget med hade ingen lust att sitta hemma och häcka. När vi kom hem tagga vi ner till ica och köpte glass kakor och läst för att sedan lägga oss i solen på fotbollsplan och steka :) Underbart!

Nu ska jag plugga lite, bloggar senare, kan lägga upp lite bilder från balen som var i fredags då :)






Kommentarer
Postat av: A.F

Ja jobbar på ett hotell :)

haha jaa det tycker ja du sak göra ;D <3

2009-05-31 @ 22:02:39
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE