Svar på frågestunden

Här kommer lite svar från frågestunden.
 
Vad är eran favorit färg?

Rebecca:
Jag måste nog säga blå och röd
Lisa: Hmm, min är nog gul

Vilka är era favoritbutiker?

Lisa:
Ginatricot och H&M
Rebecca:  Ja jag måste nog hålla med om det

Vilka ämnen är ni bäst på i skolan?

Rebecca:
Ehm, kanske svenska och idrott
Lisa: Jag skulle nog säga Engelska

Vad gillar ni att göra när ni är med kompisar?

Rebecca & Lisa: Bara umgås, kanske åka till stan, shoppa och fika och snacka lite skit!

Varför började ni blogga?

Rebecca:
Ja du, det började ju med att vi startade varsin egen blogg, och anledningen till att jag börja var väl för att jag tyckte det verkade roligt. Jag läste många kompisars bloggar och det var väl det som inspererade mig. Men jag tappade tillslut insperation och hade inget att blogga om, sen frågade Lisa om vi kunde starta en tillsammans och resten är historia.

Lisa: Jag såg min storasyster blogga och tyckte det verkade vara roligt, så jag startade en egen blogg. Men efter några månader så tröttnade jag och slutade. Sen fick jag tillbaka bloggsuger igen och startade då den här bloggen tillsammans med Rebecca.

Vad är eran favorit maträtt?

Rebecca: Helt klart tacos!
Lisa: Tacos!

Hur långa är ni?

Lisa:
177
Rebecca: 168

Vad har ni för ögonfärg?

Rebecca: Blåa
Lisa: Blåå!

Är ni singlar?

Rebecca:
Japp, just nu är jag!
Lisa: Nej, har pojkvän sen 13 månader tillbaka.

Vilken är eran naturliga hårfärg?

Lisa:
Typ mörkblond
Rebecca: jag har min naturliga hårfärg nu, så brun.

Det var svaren :) kommer kanske någon mer frågestund senare!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Malin W

jag missade frågestunden tyvärr :/ men det var skoj att veta lite insiders-information om er! haha :P

2009-05-18 @ 12:30:51
URL: http://maliinwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE