ska man vara fin får man lida pin

Oj blev klockan så mycket?
Jag har iaf gjort klart mitt HKK arbete om kakao och även påbörjat en bokredovisning i svenska, jag ligger bra till med andra ord :) ska plugga lite på tyskan och sen sova :)
Imorn blir det en kort dag eftersom jag ska till käftis (tandregleraren) på eftermiddagen och spänna tandställningen, det betyder soppa i en vecka framöver -.- jaja ska man vara fin får man lida pin som jag brukar säga :)

Nej dags för sängen :) puss!

Här kommer två bilder från balen, lägger ut fler någon annan dag måste bara få godkännandet från min kära vän Lisa att jag får lägga ut bilder på henne :)


Fanny och Jag<3


Jag och Madde <3
(ser jätte trött ut på bilden men jaja blinkar väl eller något :P )







Kommentarer
Postat av: Natalia

Hääärligt :D gud så fin du var gumman!

PUSS <33

2009-06-01 @ 12:01:31
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: A.F

arrå :D

aa du får ta o göra det ;D

ja mår väll sådära ahr lite problem med Flickvännen där hemma, annasr så ere väll bra :)

Hur måru sj? :) <3

2009-06-01 @ 12:36:30
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: A.F

Näe inet så, menmen! -.-

häärligt ju :)

de brukar väl lvara så i slutet ?;D <3

2009-06-02 @ 17:12:40
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Madeleine

kul att man ser tjock ut :( .....

2009-06-02 @ 18:21:47
Postat av: Lisa

Vilka underbara klänningar :9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE