sextonde maj tvåtusennio

Hej alla glada :)
Håller på att göra våfflor, super gott!
Vaknada ganska sent idag, men det var riktigt skönt att sova ut.
Har varit en helt crazy vecka i skolan, och jag behövde verkligen en välbehövd sovmorgon. Hoppas på att nästa vecka inte blir lika jobbig. Men troligtvis får vi jobba med det vi behöver eftersom fotbolls eleverna åker till Cypern på måndag. Och dessutom går vi bara tre dagar. Hur skönt som helst!

Ikväll är det ju melodifestivalen. Den är jag faktiskt taggad på att se, vi ska samla ihop ett gäng och svulla godis och rösta på vem som ska vinna :) Så det är kvällens planer. Super najs!

Nej nu ska jag återgå till mina våfflor :)
bloggar mera sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE