Rubrik

Godkväll!
Nu har jag precis kommit hem till Alex. Vi har varit och käkat pizza, och nu sitter jag här och ska försöka sätta igång med min personanalys som jag skullle lämnat in för rätt länge sen. Jag hatar att ligga efter, men jag är även jävligt dålig på att hinna klart med grejer i tid. Dessutom är min mobil borta! Jag kan inte hitta den, även fast jag har letat överallt. Pga det så kan jag inte koncentrera mig på något annat.

Tänkte springa ut och leta i bilen, skulle kunna vara så att jag har tappat den där. Får hoppas på det bästa. Återkommer senare, Puss!

Klicka f?tt st䮧a bilden
( en bild från igår när vi grillade )

Kommentarer
Postat av: Natalia

va häärligt :D jo min helg har varit dunder :D

vad ska du hitta påidag då gummsan? :D

PUSS DARLING! <33

2009-05-04 @ 11:34:02
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE