Raspberry

Sitter och väntar på min hallon/blåbärspaj som jag har bakat ska bli klar. Det luktar gudomligt utifrån köket, haha. Jag är en proffsbakare! Ikväll blir ännu en hemmakväll hemma hos Alex. Hans föräldrar jobbar natt så vi ska vara hemma och "passa" hans lillebror så han slipper vara ensam hemma. Vi tänkte faktiskt ta oss friheten och gå och fiska med honom efter pajen. Jag gillar att fiska, och idag blir första gången för iår. Men jag gillar bara att fiska om man släpper tillbaka fiskarna igen efter, haha ^^

Nu ska jag kolla till pajen, sen går jag nog ut i solen och sätter mig en stund. Bloggar nog senare. Puss på er!






Kommentarer
Postat av: Michaela

det går åt helvete! Min dator med Photoshop har crashat så kommer nog inte kunna hjälpa er på ett tag! :/

2009-05-24 @ 00:44:46
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: precious

mums med paj

2009-05-25 @ 16:08:52
URL: http://www.metrobloggen.se/NadiahGiama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE