najs med 20 grader och sol!

Hej alla sötisar :)

kom hem från stan för ett tag sen :)
Har varit där med Lisafisa!
Blir stan imorn med då jag sa köpa det sista inför balen, såsom lösögonfransar foundation och smycken, ni vet det där lilla extra :) Så det blir nog super. Imorn kommer även Cypern eleverna hem, skitungar!
Jaja, jag och Lisa har ju en liten överraskning :D HAHA!

Nu lämnar vi det!
Skolan har varit som vanligt, dock gick det väldigt snabbt, hade idrottslektion imorse tillsammans med Lisa för årskurs 4, ja vi i nian ska göra en ledar uppgift i idrotten, och det gick riktigt bra, barn gillar oss (a) ;)
Haha, imorn blir det ytterligare en vanlig dag i skolan.

Nej nu ska jag äta lite kladdis och kolla runt lite på olika bloggar i väntan på CSI :)
Jag är ovanligt pigg, vilket jag varit hela helgen, helt otroligt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE