Kakao

Hej sötnosar :)

Sitter just nu och har hemkunskap.
Vi fick ett nytt arbete och jag ska skriva om Kakao.
Lisa ska skriva om fisk och skaldjur, så snart är vi experter på dom områdena ;)
Haha! Juste, tror ni inte att det börjar regna precis när jag ska g¨å till skolan.
Det hade liksom varit fint väder och så innan och just när jag går utanför dörren så börjar det regna!
Fast nu är det sol igen :)
Jag är super hungrig och idag blir det god mat så jag vill ha lunch nununu!

Efter skolan tänkte jag och snyggis Lisa tagga och shoppa, antingen i stan eller täby.
Sen ikväll får vi se vad som händer, det är ju lång helg !
Nej nu ska jag återgå till min Kakao!
Juste lyckan har kommit till oss, Ben & Jerrys finns nu på ica ! :D<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE