inget OTH!

Fan såg just att det inte är något OTH. Kom på att det var säsongsavslutning förra veckan :(
Nu blir jag lite ledsen faktiskt!
Jaja det är iaf GG och ska ge den här nya serien Greek en chans. Har inget annat att göra precis, ja förutom att plugga då men det gör jag ju för fullt. Som sagt duktiga Rebecca :) *klapp på huvudet*

Förresten jag har fjärillar i magen, vet inte varför, jag är närvös för något eller glad? Känns lite skumt vet verkligen inte, eller så är jag rastlös och vill träffa någon och prata med. Eller så är jag enorm jävla taggad för balen som är på fredag, hmm skumt! verkligen skumt!

Nej nu ska jag återgå till min tv tittande/pluggande ;)








Kommentarer
Postat av: Michaela

jamen visst är dom helt underbara :)

2009-05-24 @ 18:14:34
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: rima

cheka bloggen har frågestund fråga exakt om vad du vill (:

2009-05-24 @ 22:39:28
URL: http://rimahamze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE