godnatt världen

Mina planer fick bli att sitta hemma och kolla på melodifestivalen, men det var faktiskt skönt, var för tröött föt något annat. Jaa Norge vann, kul för dom, och det lär bli firande imorn, eller ja idag eftersom det är över midnatt, eftersom det även är deras nationaldag :) Jaja, enligt mig tycker jag faktiskt att Norge var bra, dom var med i min top fem, och dessutom har dom ju varit favorit tippade i två veckor nu, så jag tycker det var en bra vinnare :) Då blire väl Oslo nästa år då!

Måste dock säga att jag tycker Sverige var värd mera poäng, vi borde iaf blivit top 10.
Jaja det är sånt som händer.

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på någon rolig film, puss och god natt! :)











Kommentarer
Postat av: Anonym

SV.

Tack så mycket :)

Resan gick kanon!

2009-05-17 @ 11:50:49
URL: http://maaajken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE