god morgon

God morgon :)
Jag vet, sov väldigt länge idag men det var jag fan värd!
Har ont lite över allt i kroppen, eftersom jag satt och höll i Viktor och Erik igår när vi åkte till berga, ja dom två skulle ju cykla och jag nygren friman och wirström skulle åka moppe, och resultatet blev att vi höll i deras cyklar! -.- haha nej men fan kul det var! Sen åkte vi med all mat till garnis och hade utdelning ;) Ja för er som inte vet, i berga (åkersberga) ligger donken och det var dit vi åkte :) Dom trodde vi var enormt feta där eftersom vi kom med feta beställningen :P

Idag ska jag städa upp i mitt rum och sen senare ikväll åka och kolla på mina kompisars forbolls match.
Det är ju ganska najs väder idag också så lite solning ska jag nog hinna med också. Dessutom måste jag skicka iväg mitt CV! oj nu blev det mycket! först frukost, bloggar sen :)

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE