Giftig

Just nu sitter jag och Rebecca och svullar B&J Half Baked på SO lektionen. Våran lärare Anna är så söt att hon låter oss göra det. Idag är det helg! Taggad till tusen, även fast jag inte har några planer inför kvällen. Efter skolan ska iallafall jag och Rebecca släpa iväg våra feta arslen till stan för lite efterlängtad shopping och kanske en fika. Jag skulle behöva inhandla ett par vita jeans, så vet ni var det finns så tipsa mig!

Nu ska jag slänga mig över den sista glassen innan Rebecca svullar upp den. Bloggar lite senare, Pussis!






Kommentarer
Postat av: My Josephine

Gott med glass, synd den är så dyr bara :/

2009-05-20 @ 19:09:23
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE