fredag den 15 maj tvåtusennio

Äntligen fredag, solen skiner och man har en hel helg att se fram emot!
Det är ju helt underbart!
Sitter just nu på tekniken och ska skriva ett projekt om kylskåpet som ska in nästa vecka. Tror ni jag börjat? Nej inte en chans, men jag ska ta hjälp av pappa i helgen och göra klart det. Sen har jag nog inte så mycket nästa vecka, eftersom lite mindre än hälften av alla nior ska iväg till cypern. Ja det är dom otroligt bortskämda fotbollseleverna. Ja jag är avis!
äckelungar som får åka iväg i all panik skolarbete och gotta sig i solen!

Så nu har jag skrivit av mig lite ilska. Förlåt min mina kära vänner, men ni behöver inte ta åt er, ni vet att jag älskar er ändå :) men jag är avis och det får jag vara. Jag får ju då sitta hemma och ha skolarbete! Fast om man går i 9a blir det inte mycket gjort och dessutom går vi bara tre dagar nästa vecka.

Jaja ikväll ska jag hitta på något kul, vet inte vad men jag tänker inte sitta hemma och tråka!


jag vill ha sommarlov nu tack!






Kommentarer
Postat av: mathilda (:

härligt ljus på bilden (:

sv: tack <3

2009-05-15 @ 14:45:18
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: C

sv; tycker jag med! =)

2009-05-15 @ 14:49:59
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: bauer

haha, men becca då , var inte så ledsen , vi kommer ju trots allt hem om en vecka ;P hahah =D



du, btw , vart är lisa ? XD hahhaha :D <3

2009-05-15 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE