ESC Nästa

Har just varit och handlat lite godis inför kvällen. Jag och hela familjen Rosenlund ska sätta oss framför tvn klockan nio och självklart ska vi se på melodifestivalen. Vi handlade chips och dipp, glass och läsk. Nu blir det svull :) Jag och Alex bestämde oss också för att vara lite modiga och prova en ny B&J smak. Den hette Half baked, och den är guuudomlig! Den allara godaste B&J glassen enligt mig, helt klart!



Innan vi åkte hem passade Alex även på att övningsköra lite på parkeringsplatsen och det gick hur fint som helst för att vara första gången. Fast det är ju inte så svårt att köra en automatväxlad bil, haha :)

Nu ska jag spela lite Super Smash Brows Brawl (tror jag det heter ^^) med Alex och hans lillebror innan vi kollar på melodifestivalen. Håll tummarna för Sverige nu, det ska jag göra!






Kommentarer
Postat av: Anonym

ah, taack så hemskt mycket! :D





B&J <3!

2009-05-17 @ 11:29:07
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahja, det är helt fantasiskt! :)

2009-05-17 @ 11:32:31
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE