Americas best dance crew

Håller på att kolla på americas best dance crew, det är verkligen så jävla grymt! Håller även på att städa mitt rtoligt stökiga rum, velket går sådär. Jaja jag gör så gott jag kan, städa är ju verkligen grymt tråkigt!
Skulle egntligen plugga och göra klart mitt teknikarbeta. Men min egoistiska syster har ju tagit den bärbara datorn som jag behöver och sen när jag fråga om jag fick låna hennes bärbara säger hon ja och när jag sedan hämtat den tar hon den och ba; jag tar den där. Åhh jag vill ha min bärbara datorn. Min nuvarande stationära dator håller på att kollapsa rejält! åhh vad jag hatar syskon! Jag måste göra klart det där idag eftersom jag behöver hjälp av pappa!

Jaja nu ska jag återgå till mitt rum och tvn, bloggar sen :)



juste fick paket ifrån Nelly här om dagen, kan visa vad det var i någon annan dag :)






Kommentarer
Postat av: amanda

okej :d kram

2009-05-17 @ 18:26:24
URL: http://amandaassnarberg.blogg.se/
Postat av: marie

Åh ett nellypaket :D Vad låg det däri? :)

2009-05-17 @ 19:30:19
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE