23.10

Ber så hemskt mycket om ursäkt Lisa (a) fastna på gården, men vi har mycket att prata om imorn! :D

Jaja, sitter just nu och tränar på både svenska och engelska, ska kanske göra svenska prov imorn om jag hinner annars för jag det på onsdag :) Blev ingen solning vi förflyttade det till imorn eftermiddag.
Har inte så mycket att skriva just nu, kom hem för en halvtimme sen och duschade precis och käka middag ;) haha middag vid halv elva blev min mamma inte glad för, men wtf :P

Har även snackat med mina kära vänner (som jag hatar just nu) som är på cypern. Dom hade det tydligen trevligt :) Ska iaf blir brunare än er, jag och snyggis Lisa har ett "hemligt vapen" ;)

Nej vet ni vad, nu ska jag återgå till att plugga lite, ha det :)






Kommentarer
Postat av: Michaela

brabra! (Y)

börjar med designen imorgon :) kram, sov gott

2009-05-19 @ 00:29:03
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE