090514

Hej alla sötisar :)

Kom just ut ur duschen och sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorn :)
Det var ju ett tag sen jag bloggade, och jag ber om ursäkt för det, men det har varit otroligt jobbigt i skolan på senaste tiden så jag har inte haft tid helt enkelt. Men nu ska jag försöka bli bättre, eller jag lovar att bli bättre.
Ska bli bättre med att lägga upp dagens outfit och bilder från dagen, men jag har haft det lite knepigt med mina kameror åpå senaste tiden och glömt dom hemma (a) Men nu är jag redo för att börja om på nytt :) Okej inte starta en ny blogg men ni fattar nog vad jag menar, har haft bloggtorka helt enkelt :)

Juste idag kom jag på att det är två veckor kvar till balen, och som tur är har jag köpt allt! Men jag måste bestämma frisyr! Har en frisör och så men jag kan inte komma på hur jag vill ha mitt hår, jag vill ha det uppsatt men ändå ha lite nersläppt och sen kanske locka håret! Någon som har bra tips?
Jag tycker att Amanda Seyfried har väldigt fint hår på sitt bröllop i Mamma mia, och skulle faktiskt kunna tänka mig något sånt på balen, får helt enkelt ta med en bild ;)

Nej nu blev jag lite sugen att se på Mamma mia (a) bloggar senare :)


Så här vill jag typ ha det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE