so much time, so little done (a)

Sitter och håller på att skriva en utvärdering till mitt bildprojekt.
Lite svårt måste jag säga!
Imorn ska jag även redovisa inför klassen, usch! jag hatar sånt!
Jaja det är väl bara att bita ihop antar jag!

Idag har jag typ inte fått mycket gjort, eller okej, lite kanske.
Har ju gjort klart hela mitt bildprojekt (förutom utvärderingen)
Sen ska jag också skriva om en bra och en dlig reklam och e bra och en dålig logotyp.
Men det fixar vi innan kvällen är slut, right? :)
Sen har jag städat mitt rum :)

Nu ska jag fortsätta skriva lite, bloggar sen :)








Kommentarer
Postat av: A.F

Himla härligt du! :) <3

2009-03-29 @ 21:25:11
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Daniela

Nämen tjo! upptäckte eran blogg!

Rolig att läsa måja säga! hihi :)

hare gött!

2009-03-29 @ 22:01:26
URL: http://itsthatallthereis.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE