skalman behöver en ny bil!

Hej alla coola katter :)
Sitter just nu i min säng och pluggar svenska -.- glöm din dröm mats om du tror att jag ska redovisa imorn, jag säger bara det NEJ!
Bredvid mig lägger även en massa apelsinskal, jag blir dyster när jag kollar på dom...
Jag vill ha mer apelsin! Men jag orkar inte gå ner igen.
Ska snart återgå och skriva lite på svenskan så att jag kanske kan redovisa imorn, men ända chansen att jag någonsin skulle redovisa är om mats hotar att skjuta mig eller liknande....
Eller om en man med luva kommer in och skjuter ner alla utom mig för att jag måste redovisa först.
Okej jag vet jag är trött, men jag har för mycket plugg, det är liksom skolans fel, SKYLL PÅ SKOLAN!
Nej nu börjar jag spåra, dags för babelsin gubbjävlar! KÖZZ!


Kommentarer
Postat av: Natalia

Aha hihi okej :D

ja, jag är så jävla trött på dom & på allt överhuvudtaget. Ena stunden är allting toppen å sen.. andra sekunden så mår jag piss igen :(

AW GUMMSAN! DU är bäst! :) PUSS! <33

2009-03-12 @ 17:20:58
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE