?Rubrik¿

Hej alla ni dar hemma i Sverige!
Hur har ni det? Jag har det braaaa :) Tankte passa pa att blogga nu for solen har gatt i moln. Jag jobbar forfullt pa min branna, och det borjar ta sig. Lite iallafall (a) Jag skulle inte saga att jag ar jattebrun, och det kommer jag nog inte bli heller, men lite brun iallafall.

Igar var vid vid Papagayo och shoppade. Det var trevligt. Jag fick dock bara med mig ett par orhangen och en klocka, men vi ska tillbaka senare idag sa ska jag kopa en vaska och en planbok som jag hittade igar.

Vet ni vad jag just upptackte? Att man kanske visst kan lagga in bilder fran mobil till denhar datorn, men jag ar inte saker. Ska forsoka mig pa det lite senare ikvall eller kanske imorgon. Igarkvall var vi ute och gjorde stan osaker. Haha, nej men jag, Sara, Jesper, Micke och Gustaf var pa karoke bar och vi sjong for fullt. Ni skulle sett allas miner nar jag och Sara sjong Fangad av en Stormvind. Dom hajade ingenting, haha!


Nu ska jag kila ivag ut till poolen, dar mamma ligger. Jag bloggar kanske senare! Puss pa er alla, jag saknar er dar hemma <3

Kommentarer
Postat av: F O U T O S E ♥

Hejsan! Söt blogg! :)

Hur mår du idag? :) ♥

2009-03-23 @ 15:50:56
URL: http://foutose.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vill du ha designhjälp? Kolla då in min blogg: http://beccibabe.blogg.se och ta reda på mer!



Ha det bra!

2009-03-24 @ 17:16:18
URL: http://beccibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE