måndagens tråkigheter

Åhh tufft med skola igen asså!
Jag är redan skoltrött...
Hoppas denna vecka går enormt fort, eller iaf fram till torsdag.
Då bär det av till Romme med skolan, hur kul som helst :D
Bara det är mycket snö och minusgrader så är jag lycklig.
Annars är det bara bussresan som blir kul :)

Fick reda på lite grejer idag (har ju varit borta två och en halv vecka)
jag ska hålla ett föredrag om en historisk person på fredag
Tror ni jag ens börjat? Nej!
Ups, imorn blir det plugg som gäller, har prov på onsdags morgonen.
Usch Usch Usch!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på en film, har jävligt ont i huvudet!

Puss / R

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hihi tack! :D

Jaha :O men visst är t-shirten skit snygg? :D i love it!

Tack så mycket! :D



Kram

2009-03-03 @ 07:01:43
URL: http://beccibabe.blogg.se/
Postat av: Natalia

hehe okej :D hoppas du lyckads klura ut vad du ska ha på dig idag då gummsan :D hihi, nej jag sitter här bara, käkade frukost nyss och min bebis ligger fortfarande och sover :D haha :$ KRAM! <3

2009-03-03 @ 08:40:43
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE