Glassigt värre, Reebok tävling 3

Hittade just världens roligaste tävling hos Karin :D
Det är Reebok tävling 3 och du kan vinna en Reebok sko!

Här är mitt bidrag:

Om jag var en Reebok sko, och den skon var en glass,
vilken glass och vilken smak skulle det då vara?


Jag skulle vilja vara en Solero Reebok exotic!
Det var väldigt svårt att välja men sen kom jag på, vad passar bättre på
sommaren om inte en Solero "Reebok" exotic, helt perfekt ju!
Det är en av mina absoluta favorit glassar!
Den är verkligen perfekt på varma sommardagar, släcker törsten och är stört god!
Och den är dessutom mycket lik en Reebok sko!
Så om jag var en Reebok sko och den skon var en glass skulle det vara en Solero "Reebok" exotic!

Var med i  tävlingen du också ! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE