Fucking Fatass

Godkväll kära vänner!
Hur är det? Jag mår super, om man bortser från hur gaalet mycket plugg jag har att ta igen. Fick även en varning om att jag kanske ska sänka mig i engelska idag så det känns verkligen som jag ligger på topp i skolan nu (absolut inte)!

Idag började vi iallafall med dansen till våran Cabaret. Den blir nog jävligt bra tror jag. Men om Almudena ska stå med och dansa varje gång vi tränar kommer jag hinna skratta ihjäl mig innan själva upptränadet äger rum. ( För er som inte vet så är Almudena våran lite udda musiklärare som gärna överdriver allting. )

Nu tänkte jag sparka upp Rebecca som ligger på min madrass så jag kan bädda min säng, sen ska vi krypa ner i sängarna och kolla på Southpark, för det är så jääävla kul! Om vi känner för det och har tid kanske vi kan slänga in en gemensam dagens outfit imorgonbitti. Men bara om ni är snälla :)


Puss&Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE