brutet finger och snöänglar!

Hej glada och underbara!

Jag sitter här och tycker synd om mig själv!
Har klämt fingret och det kanske är brutet, kan inte röra det och det dunkar!
Men det går ingen nöd på mig :)
Hade mycket trevlig ikväll, dock utan min älskade Lisa mend det tar vi igen imorn right? :D
Men som sagt jag är superduper gla med tnake på att hon kommit hem :D
Självklart träffas vi imorn!

Nu ska jag typ kila iväg och kolla film och sofa, vila upp mina krafter och fingret!
Puss!


snön är tillbaka -.- men kolla min fina snöängel jag gjorde ikväll :D









Kommentarer
Postat av: Ida

haha, din snöängel bexh. :)<3

2009-03-28 @ 13:01:31
URL: http://augustiibarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE