20 snart 100

Hej sötungar!

Kom precis hem ifrån stan. Har varit hos mina kusiner och fikat/lunchat för att min kusin Johanna har fyllt systemet (20). Gammal börjar hon bli :) Vi åkte kommunalt in och tillbaka vilket totalt tog cirka 2 timmar och 20 minuter (Dom bor lite söder om stan). Tröttsamt men det var jättetrevligt att träffa alla kusiner igen. Hann tillochmed diskutera lite saker om New York med Karolina, hon och jag ska ju dit i sommar :)

Igår var jag i täby med Rebecca, Nygren och Alex och handlade lite. Dan innan var jag och handlade med mamma så jag har lite nya inköp som jag ska visa er, dock inte nu. Ska ta bussen 18.47 till Alex och sova där inatt, så vet inte om det blir mer bloggning ifrån mig ikväll. Kanske om jag orkar när jag har kommit fram.

Imorgon börjar skolan, fyfan. Kan ju trösta mig med att om 20 dagar åker jag till Lanzarote, ska bli jääävligt najs! Nu måste jag packa ihop lite kläder och så innan jag smiter iväg till bussen, vi hörs!


Puss på er! / Lisa

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Hehe, jag det gör jag också! :D

Kram

2009-03-01 @ 19:57:46
URL: http://beccibabe.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: nej det vet jag tyvärr inte :/ men hoppas på att få en lillebror! :D

Kram

2009-03-01 @ 20:06:04
URL: http://beccibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE