1 mars 2009

Sitter och kollar på Beck :)
även fast jag sett den här typ miljoner gånger, tror det är den filmen jag sett mest faktiskt :P
Men men, sitter iaf där och kollar i samma morgonrock som självaste Martin Beck har :P
Ni som kollar, ni vet den han har innan morder med rosorna och då han får ett samtal av tysken :)
Jaja lite hallonpoj slinker ner också, gottgott.
Min dag har för övrigt bestått av plugg plugg och plugg
imorn börjar skolan -.- jag känner redan mig stressad och trött.
Det får bli tidigt ikväll tror jag, snart ska min älskade lilla Ninja åka hem dessutom :(
Ingen mer gosebjörn i sängen...
(Ninja är min kusins hund för er som undrar och inte visste)
Nej nu ska jag återgå till Beck och pajen (a) bloggar mera senare :)



Puss på er / R

Kommentarer
Postat av: A.F

Stackarn! :( jag e tbx i fjällen nu för min sista prao vecka här -.- HAHAH ja :O det var as kul! men bara det att personlane hade ju noll humor lixom -.- TAck så jätt mkt! :) <3

2009-03-02 @ 07:04:45
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Natalia

haha okej gumman :D inga problem :) åh va bra att din huvudverk gick bort hihi :D vad gör du för skoj nu sötnos? :D KRAM!

2009-03-02 @ 15:13:24
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Haha bästa dagen någonsin! Fick mitt syskon idag, blev en liten flicka! :D

Kram

2009-03-02 @ 17:00:12
URL: http://beccibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE