sommarsommarsommar!

Hello :)
Sitter i soffan helt sluuut är jag!
Håller på att färga håret på syster min, blooont!
Det blir najs! sommarfräscht och bra :)
Borde egentligen göra något åt mitt egna hår, det har
återigen växt som OGRÄS!
ojoj vad det kommer bli slitet i sommar, det blir
mycket tofs och uppsatt tror jag nog minsann :)

Imorn ska jag till Vaxholm med jobbet
en bra start på helgen :)
Det blir lunch och sen drar jag hem .
Då blire ut och mysa med vännerna i denna underbara sommarvärme!'
Funderar på att lokalisera en mus till min nya dator och sätta mig
ute på terassen och göra en ny design :)
Eller så fixar jag det i helgen på min stora dator,
jaa så fåre bli :) har alla bilder där anyway :)

Nej nu ska jag springa och hämta min bästavän närsprayen :)
Sen ska jag höra av mig till min andra bästavän Lisa och kolla what she´s up to :)
Pöss!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE