HELG!

Hejsan babys :)
Kom hem för ett tag sen och nu är jag ledig hela helgen.
Måste säga att det var riktigt soft idag, jag och en tjej som heter Johanna har suttit och pratat i tre timmar utan att göra något, och inna lunch var jag på kurs och fick en riund tur genom hela byggnaden inkludive lagret. Och det är STORT kan jag ju lova er! Och inte nog med det jo det finns nämligen ett gym och ett solarium som man kan använda om man har lust, haha har ni hört de då!

Nej berättar mer sen, nu ska jag är TACOS!







Kommentarer
Postat av: SnyggIda

du ska inte äta natchojsts? hahahahahahaha! XD<3

2009-06-20 @ 19:27:32
URL: http://sommarfliickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE