sommaren med (ernst) göran

åh, kan verkligen inte sova!
mår så jävla illa!
ska sluta äta godis igen, har typ fått tillräckligt för femtio år framåt!

Jaja kan lika gärna berätta lite om filmen :)
vi såg som sagt Sommaren med Göran, den hade premiär idag
och den var faktiskt riktigt kul, skrattade ganska mycket
eller iaf tills jag var tvungen att koncentrera mig på att inte kissa på mig
eller spy!
Med mig som sällskap hade jag ida :P
den tjtjen är ju helt sriöst mobilkåt!

jaja det var väl lite om kvällen,
juste har även gått och sagt till alla att vi skulle se
sommar med ERNST! ^^
haha och inte bara en gång, utan hela kvällen :P
så jävla smart Rebecca!



nej nu ska jag kolla film tror jag, pöss /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE