sista arbetsdagen

God morgon :)
försov mig idag också, så det fick bli upp fort som fan
klä på mig och springa till bussen.
Sen fick det bli sminkning på bussen ;)
haha!

Idag är min sista arbetsdag sen är det dags för mig att ha SOMMARLOV!
YHEAS!
Ska göra klart alla avtal idag, så ska snart börja med det för att bli klar
så snabbt som möjligt. Ska försöka komma hörifrån tidigt.
Måste hem och packa, det är KAOS i mitt rum.
Kläder överallt. Ni kan ju fråga Amanda hur svårt det var för mig
att packa igår, galet mycket klädert jag vill ha med mig som jag troligtvis
inte ens kommer använda allt!

jaja nu måste jag sätta igång :)
Det är grymt tomt här idag, undra om jag är ensam?
Måste ta mig ett vav och säga god morgon ;)

Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE