on the road

God morgon :)
Sittet just nu i bilen på väg till västervik.
Vaknade runt åtta men idag är första gången på länge jag känner mig riktigt
utvildad trots att jag var uppe halva natten och packade.
Jaja det är super najs.
Ska föhoppningsvis stanna någonstans på vägen, jag är hungrg (a)
Måste erkänna att jag tycker det är mysigt att åka bil :)
Speciellt när man åker med syster och pappa med högsta volym på
bilstereon ;) haha super najs!

Nej nu ska jag svara på lite kommentarer sen ska jag kolla
om vi kan stanna på någon statiol och köpa en skiva.
Jag vill ha absolut summer hits 2009 i bilen!

vad ska ni ha för er idag? :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE