seg dag

hejsan :)
dålig uppdatering från min sida, förlåt (a)
ska försöka bättra mig.
ska gå upp och fixa lite i mitt rum och klä på mig något.
Sitter fortfarande i pyjamas (a)
måste nog skärpa mig lite och komma upp skapligt på
mornarna och hitta på något istället för att sitta framför tvn.

min moster, ellr min morbrors fru
ringde nyss, och dom kanske ska komma och kolla kattungar.
Sen ikväll ska jag nog hitta på något, kan inte sitta inne hela dagen, speciellt inte
när det typ är 25 grader ute :P



Nej nu ska jag upp och fixa lite :) bloggar senare /Rebecca


Kommentarer
Postat av: hanna

söt blogg, gillar headern! kram<3

2009-08-03 @ 18:28:33
URL: http://hannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE