uppe med tuppen

God morgon :)

Idag blev jag väckt mycket tidigt eftersom vi kanske skulle åka till doktorn så mamma var tvungen att veta innan hon skulle åka till jobbet om hon skulle stannat hemma och skjutsat mig. Nu ser det ut som att vi inte behöver åka iallafall. Lite skönt, hoppas det blir bättre nu :)

Men en fördel mer att gå upp tidigt är att jag var för pigg för att somna om så nu sitter jag här helt redo och pumpar musik (hoppas jag inte väcker resterande familjemedlemmar) och väntar på bättre tider. Ska snart gå ner och äta frukost och kolla lite tv, men jag tänkte slänga in en dagens först :)


visst är jag lite brun? :)

klänningen är min systers, legginsen från h&m tror jag och jeans jackan även den från h&m, klockan från ur&penn och armanden från h&m och pandora :)
Ja det är vad jag har på mig idag, sen ska jag ha gladiatorskor och skinnjacka ifall att det blir kallt. Kan lägga in en bättre dagens när jag kommer hem :)

Nu frukost time!





Kommentarer
Postat av: A.F

aahaa de fatta inte jag innan nu , neru sa de eftersom det står olika i Bokstäver i varje inlägg hihihi :$ :D

imån ahr ja vart här i en vecka så har 3 vecker o 2 månader kvar här ;D men ska åka hem 4 dagar över midsommar bara :) <33

2009-05-27 @ 14:21:02
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa görre :D jag Jobbar här :) arrå det e skit najs :D man måste typ åka hitför att uppleva känslan :) <33

2009-05-29 @ 13:52:14
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE