typiskt mig

Kom just ut från duschen :)
Ska snart fixa iordning mig lite, och sen gå och äta.
Sen ska jag kolla runt hur det blir ikväll.
Min mobil har fått lite damp upptäckte just jag och en kompis då den inte funkade när han ringde igår, och dum som jag är skulle han prova om den funkade idag och ringer, samtidigt skriver han på msn att jag inte ska svara, vad gör jag?
Jo om inte svarar! (a) så typiskt mig, men är väl ovan att det ringer ;) hahaha! SAJK!

Nej nu ska jag hitta något att ha på mig, bloggar sen!


Ännu en vacker bild från landet



Kommentarer
Postat av: JENNNNNA

du är med i inlägget om bloggarna förresten :))

2009-05-16 @ 19:25:43
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE