fortsätt att älska mer!

Nej vet ni vad nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på tv :)
Har städat klart mitt rum så nu är det inte hemskt att vara här inne, och jag har även påbörjat mitt teknik arbete. Imorn tänkte jag renskriva lite grejer och fixa klart tekniken som sagt :) Hoppas det blir en lugn skoldag, vi lär inte vara så många i skolan iaf, det är fen borta ifrån min klass och det brukar alltid vara minst fem som är sjuka, och så är vi bara 18 styckna.

Skulle få sms innan cypern ungarna skulle lyfta och sen lovade dom att höra av sig när dom landat. Juste jag ska bli brunare sådeså!

Nej nu blire tv, tror att CSI börjar snart :)
Puss!



Juste fortsätt att fråga, frågestunden håller på tills midnatt så svarar vi imorgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE