21.55

Hej söta läsare!
Jag har precis packat klart allting och jag är redo för avfärd! Det bär av mot Arlanda imorgon klockan 05.15. Då ska jag sms bomba lilla Rebecca så hon vaknar och smsar med mig ända tills jag stiger på planet. Planet lyfter 08.10 och landar i Playa Blanca runt 13.00. Jag är iallafall grymt taggad. Nu ska jag bara fixa det sista. Ta en dusch, ladda musik till mobilen, välja kläder att ha på mig imorgon och så. Jag hinner förhoppningsvis blogga imorgon innan vi åker till Arlanda. Annars får ni ha det så bra så ska jag försöka blogga så mycket som möjligt nerifrån Lanzarote.

Puss på er alla! I'll be back in a week <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE