Sminktips

Jag tänkte tipsar er lite om det sminket som jag använder. För mig funkar det superbra, så jag tänkte dela med mig lite :)


1. Först så använder jag en concealer av märket Dior för att täcka finnar och liknande. Även lite under ögonen för att dölja eventuella påsar.
2. Sen använder jag en foundation från Esteé Lauder. Den heter Double Wear och täcker väldigt bra. Jag använder en foundationborste, för svampar suger åt sig en massa.
3. Efter det använder jag ett vanligt puder ifrån Clinique.
4. På det tar jag lite bronzing powder, mitt kommer ifrån märket Mac. 
5. Sist så tar jag mascara. Diorshow blackout, som enligt mig är det bästa av alla mascaror, och tro mig, jag har testat många.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE