Jag vill leva i nuet

Tjulululu alla söta! Sitter vid Saras dator och gör typ ingenting. Det är tydligen bara den här datorn som internetet funkar på. Rätt stört men så är det. Jag har provat både min, mammas och Jespers men bara den här funkar ^^ Jaja, snart ska jag nog sova. Eller försöka iallafall. Dum som jag är drack jag en redbull för ett tag sen, och nu sitter jag med en kopp kaffe så jag lär ju inte kunna somna på ett tag. Men det betyder mycket bloggning, och det är ju alltid kul, eller hur? ;)

Imorgon tänkte jag försöka dra med mig någon till stan för att handla. Jag är så jävla sugen på en pälsväst ifrån Gina, så jag tror att jag måste slå till på den. Har inte kunnat sluta tänka på den sen jag provade den sist jag var och handla, så jag måste fanimej åka och köpa den. Om någon söt som är sugen på att åka och shoppa imorgon läser det här, hör av er till mig på momangen ;)

Nu ska jag kolla om Sara har någon bra film på datorn som jag kan kolla på. Om inte får det väll bli South Park som vanligt. Det är ju iförsig typ det roligaste programmet någonsin, så jag tror jag skiter i och kolla efter en film och drar på SP direkt ;) För er som också gillar SP är det här en asbra sida att kolla på. Visst är jag snäll som delar med mig?

Aja, om jag inte somnar kommer det väll ett blogginlägg lite senare. Men annars, puss&godnatt sötisar!
Xoxo, Lisa


hahahahahah jag dör xD
ps, fan vad långt inlägget blev :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE