How to save a life

Hallå alla nattugglor :) Jag sitter alldeles själv i soffan och tittar på CSI. Är inte särskilt trött, så jag tänkte kolla om det går någon bra film på tv ikväll. Funderar på om jag skulle ta något att äta, men jag vet inte riktigt om jag orkar. Har ni nått tips på nått gott som man kan slänga ihop såhär på kvällen? Annars går jag väll och tar ett par mackor och ett glas juice som vanligt -.- Måste verkligen sluta äta såhär på kvällarna, det är inte bra!

Nu börjar CSI, och det är väldigt spännande så jag får blogga senare. Puss!'
ps, jag städade aldrig klart mitt rum, tar det imorgon ^^


Kommentarer
Postat av: Laila

Frukosttips uppe nu :D

2009-07-23 @ 00:54:22
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Laila

Tips på hur du får bättre självförtroende ute nu :)

2009-07-23 @ 11:14:32
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE