CSI

Nu ligger jag i soffan och tittar på CSI. Hade egentligen inte tänkt blogga mer, men eftersom laptopen stod här nere så kunde jag ju lika gärna passa på. Jag har suttit och kollat runt på lite olika klädhemsidor, är så galet sugen på att shoppa. Får se till att ta och göra det någon gång i veckan, helst så fort som möjligt. Då ska jag blandannat inhandla det här mysiga och söta sovsettet ifrån H&M.


Det är så jäkla gulligt, visst? :)
Nu ska jag återgå till CSI, sen ska jag nog gå och ta mig något att äta i pausen, jag är så himla hungrig. Dock har vi inte så jävla mycket mat hemma så vi får se om jag kan slänga ihop något. Kanske knäckebröd med apelsinmarmelad och ost. Mmmm, gott! Nej, nu måste jag återgå till CSI, det är faktiskt spännande. Pussar!





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, det var verkligen sjukt sött :'D

2009-07-17 @ 15:17:18
URL: http://sommaruppdraget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE