Back from Finland

Halloj allihopa!
Nu är jag tillbaka efter en vecka i Finland. Jag har försökt mobilblogga därifrån men det verkar inte som det har kommit fram :S Konstigt, men iallafall. Vi har haft det superbra. De första två dagarna hade vi inte så bra väder, men efter det blev det soligt och varmt så jag har kunnat sola rätt så mycket. I Tisdags åkte vi till Vasa för att handla och käka. Där käkade vi på ett ställe som heter Rax, vilket är en pizzabuffe. Det var sjukt gott! Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, och jag har ingen sladd så jag kan ladda över bilder från mobilen, så det blir inga bilder tyvärr. Åtminstone inte nu.


Nu ska jag titta klart på filmen som jag sitter och tittar på. Control heter den och går på Canal +. Den är faktiskt rätt bra. Bloggar senare. Puss! / Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE