angående min HP pavilion

hellu :)
Nu var jag hemma igen ja, okej har varit det ett bra tag
men jag somnade i soffan direkt ;) (a)
vaknade vid tio och kom på att jag hade mycket att göra!
Men nu börjar jag blir klar, efter att ha typ tömt garderoben :P
haha!


Fick den här kommentaren idag.
Och svaret blir, jaa jag har köpt min älskade dator!
Eller jag fick ju den när jag slutade nian!
Den är super bra, lätt och praktisk att ha med sig.
Så den fungerar grymt bra.
Det negativa är väl att man måste köpa till CD/DVD spelare
eftersom datorn är så pass tunn antar jag att det inte fick plats
men det finns alltså bärbara att köpa till. och mig gör det inget,
har ändå inte behövt använda den. Det är väl mer när man ska installera
grejer men jag har ännu inte behövt göra det :)
Eller kan ju inte installera Photoshop men det har jag ju på min
stora dator :)

Men jag ger den iaf högsta betyg, Love it!






Kommentarer
Postat av: Natalia

hihi :D varsegod sötnos!

vad gör du för skojsigt nu då? :D

Puss ! <33

2009-07-10 @ 23:42:43
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: lina

haha viisst är det ? haha det är lugan jag tar med mig solen hem imorgon när jag drar hem tror ja hhaha :D

2009-07-10 @ 23:56:03
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: maria

Åh! Underbart att du hittat din partner ;) haha. Touch och jag hör inte riktigt ihop.. haha men du får skriva om den hur den är och så om du får den ;)

2009-07-11 @ 00:37:43
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för svaret, låter bra!

Är den så pass smidig så man kan bära med den i handväskan om man vill?

2009-07-11 @ 11:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE