19.04

Halloj halloj! Jag kom hem för en stund sen, men jag kunde inte blogga på momangen. Min syster, hennes pojkvän och hans bebis var nämligen här och lagade en utsökt middag! Det var potatis med grillad kyckling ocyh coleslaw, helt underbart gott. Nu sitter jag och kollar på tv med mamma. Det är nått program där dom visar en massa fina hus runt om i världen. Blir väääldigt sugen på att flytta utomlands, eller iallafall åka utomlands. Jag hoppas att vi får lite bättre väder här hemma igen snart så man kan sola och bada.


Nu tänkte jag gå och ta en cigg, sen ska jag nog duscha. Bloggar senare, puss!




Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Vad trevligt :D. Var det bra på Gotland? kram

2009-07-20 @ 20:14:13
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: ada

sv: jo det är bara bra, vad händer idag?

2009-07-22 @ 15:53:53
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE