17.47

Halloj!
Vad gör ni idag? Just nu sitter jag hemma, det är dåligt väder med både regn och åska så det blev nästan inget sol&bad idag. På onsdag ska jag åka till Finland med Alex och hans familj och är borta i en vecka. Vet inte om det blir bloggning då eller inte, beror på om jag tar med mig en dator eller inte. Men förhoppningsvis så tar jag med mig en :) Nu ska jag äta B&J och kolla på några hyrda filmer, mycket bättre än bio! (bajs på er rebecca, amanda och ida. skulle bli jätteglad om ni kunde HÖRA AV ER nästa gång ni bestämmer att ni ska på bio elr ngt. tack puss!)






Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: haha fönstershoppa kan man då alltid:D åh jag vill också ha doms korna!

Har gjort en hel del så svårt att sammanfatta, du får läsa på bloggen när jag skriver. Men just nu är iaf min brorsa här:) vad gör du?

äta B&J och kolla på film lät bra:)

haha jag skulle vara på tjejkväll ikväll men det blev inget, och för min bror var det ungefär likadant fast med hans vänner då, sån dag att ens vänner bara dissar en liksom.

2009-07-04 @ 22:29:19
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

lisa din fis, jag ska komma till brottby i morgon.. vill du träffas då? (a) <3

2009-07-05 @ 02:14:03
URL: http://saraljunggren.blogg.se/
Postat av: Sandra Marinoni

sv; thanks :D

2009-07-05 @ 13:36:14
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE