16.42

Hejsan sötisar!
Vad gör ni idag? Själv sitter jag hemma i soffan och tittar på family guy. Det regnar för fullt utomhus så jag har ingen lust att gå ut. Däremot ska jag träffa Rebecca lite senare. Imorgon åker jag nämligen till Finland i en vecka, till Alex landställe. Och medans jag är borta åker Rebecca till Gotland så vi tänkte försöka ses innan jag åker. Nu smsade hon och sa att hon var påväg hem från jobbet så jag ska nog hoppa in i duschen.  Lite senare ikväll kommer min äldsta syster hit också, hon ska klippa mitt hår. Då ska hon bara toppa det, men jag ska även göra en ganska stor förändring med mitt hår när jag kommer tillbaka från Finland, men mer om det senare. Nu - family guy och dusch.

Kommentarer
Postat av: FINA

vilken fin design ni har :)



Jag är med i en tävling där man kan vinna en Nikon D90 och därför skulle jag bli jätteglad om du ville rösta på mig genom att klicka på länken och sedan på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand

2009-07-07 @ 16:51:27
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE