Fridhemsgatan 31 ...

...Är precis den adressen som jag just köpt en lägenhet på. Nej, jag skojar. Men jag har iallafall gjort ett övningsköp. Sitter på hemkunskapen och ska göra en slags bostadsuppgift där man ska hitta en lägenhet man vill bo i, inreda den och förklara varför man vill bo där, osv. Jag hittade en liten söt etta på Fridhemsplan, rätt lagom lokalt så där slog jag till :) Månadsavgiften låg bara på 1289 kr/mån så det var ju bra.

Rebecca är ju sjuk idag så jag fick sitta själv imorse på flexen och försöka lära mig allt om atomer, till fysikprovet jag har i eftermiddag. Jag tror att det kommer funka iallafall, lyckas nog fixa ett G förhoppningsvis (a)



 

Nu ska jag fortsätta med min lägenhet. Bloggar senare :) Puss! / Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE