The day after tomorrow

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Vaknade för drygt en timma sen. Är sjukt seg. Igår hade Cornelia fest (Rebeccas syster) och det var väldigt trevligt. Jag och Rebecca bakade största tårtan som alla smaskade i sig. Den var iaf mycket uppskattad! Bilder kommer nog senare, när Rebecca har laddat över dom från kameran.

Idag ska jag åka hem till min bebis, (Alex). Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske bara blir till att vara hemma och ta det lugnt. Vi får se. Nu ska jag iallafall tvätta bort mitt smink, som jag lyckades somna med igår. Hatar det! Sen ska jag ta och byta om och bege mig mot bussen hem till Alex. Jag är helt sjukligt röksugen men lyckades slarva bort mitt ciggpaket igår. Sjukt irriterande. Får hålla mig. Puss på er!


Jag och Sara i Norge.
Overkligt nöjd med posen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE