sjuk, sjuk, sjuk!

Ligger hemma och mår piss!
Har ont i halsen och näsan rinner.
Har varit hemma hela dagen och jag sov till ungefär 14.00 men jag är ändå super trött! INgen rolig fredagskväll. jaja ska försöka få ordning på min förkylningn nu, var ju i skolan både onsdag och torsdag även fast jag mådde skit dåligt! Febern börjar smått gå över iaf. Det är något som är skönt att veta :)
Juste har kollat runt lite på olika datorer. Vill ha en bärbar smart liten datorn nu fram till sommaren som jag kan blogga med och som jag lätt kan bära med mig överallt. Eftersom jag har stationär vill jag ha en bärbar också. Har hittat en jag verkligen gillar, det är en HP Pavilion DV2-1010 tänke mig först en mini PC men jag ät en riktigt teknikfreak så jag vill ha bra grejer som håller länge. Men samtidigt är inte den här datorn så extremt stor utan precis lagom. Det är en 12" skärm och det räcker för mig eftersom jag fortfarande kommer ha kvar min andra dator :)


såhär ser datorn ut :)



Nej nu ska jag nog äte lite glass, och även hämta lite halstabletter, usch vad jag hatar att vara sjuk! :(
Juste pratade med Lisa som också är sjuk, bracefaces goes sick ;) det är lite humor!
SnyggisLisa krya på dig ;) <3

/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE