pani, panik, panik!

Sitter och plugga inför ett prov jag har imorn!
Den här veckan är typ fullpackad med plugg, och jag kommer troligtvis vara elt slut fram mot helgen! Men nu måste jag ju kämpa på så att jag kan behålla betygen! Har ju kommit in på mitt gymnasium men jag ska ju inte förlora poäng och sluta bry mig om skolan för det. Inte nog med att vi har enormt mycket lpugg, mina dagar kommer bestå av mycket cabaret träning, eller det blir nog troligtvis mycket efter skolan, ojojoj! Jag kommer sova HELA helgen!

jaja bara att ta tag i detta nu, vill informera om att jag INTE vill ha nationella matte på torsdag! :/

 
jag vill somna och vakna den 12 juni! sommarlov skulle sitta fint nu!

Puss, Rebecca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE